Mérési körülmények
Egyenes enyhén emelkedő/lejtő út, 17°C, napsütés, szél nem volt. Pilóta súlya 1200N körül. Sportplexi, gyári gumik, guminyomás 2.4 bar, kb. 11.200 km a gumiban, a motorban 13.700 km, variátor: gyári, 14g-os Dr. Pulley 20x12-es görgőkkel.
Átlagok
Négy mérés alapján.
- 0-60 kmh: 6,26 mp
- 0-100 kmh: 15,22 mp
- 0-110 kmh: 20,22 mp
Részletes eredmények
- Első menet:
- 0-60 kmh: 6,87 mp
- 0-100 kmh: 15,82 mp
- 0-110 kmh: 20,81 mp
- Második menet:
- 0-60 kmh: 6,03 mp
- 0-100 kmh: 15,02 mp
- 0-110 kmh: 20,91 mp
- Harmadik menet:
- 0-60 kmh: 6,03 mp
- 0-100 kmh: 14,95 mp
- 0-110 kmh: 20,04 mp
- Negyedik menet:
- 0-60 kmh: 6,11 mp
- 0-100 kmh: 15,08 mp
- 0-110 kmh: 19,12 mp
Szubjektív tapasztalat: iszonyú lassan indul, a kuplung szinte azonnal ráengedi a hajtást a kerekekre, nem tud felpörögni a motor. Nagyobb emelkedőn nem lehet vele elindulni, városi araszolgatás halál. Igazából nem gyorsul jól, de a végsebesség a J. Costa-hoz képest magasabb, kevesebbet forog, cirkálásra tökéletes lenne. A gyorsítás 80 kmh fölött jó, végsebességben verhetetlen (~140-150 kmh).
Értékelés: nem ajánlott.
Nemsokára jövök a Dr. Pulley 12g-os görgőkkel készült mérési eredményekkel is.
A részeredmények videóit itt láthatjátok: